Syyskokous ja pikkujoulut Ravintola Wanhassa Fiskarissa 10.12.2022

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin jälleen Wanhassa Fiskarissa kuumien glögimukien höyrytessä ja sen jälkeen vietettiin raikalas pikkujoulu herkullista joulumenuta maistellen ja yhteislauluja laulellen.

Pikkujoululahjoina osallistujille jaettiin seuran uudella logolla varustetut rintamerkit.

Erik Lindström 100 vuotta syntymästä

La 5.11.2022 Kyminsuussa järjestetty konsertti kunnioitti Suomen Jazzlegenda numero ykkösen - Erik Lindströmin - muistoa esittämällä hänen säveltämäänsä musiikkia runsaslukuiselle ja innostuneelle yleisölle.

Kotka Big Bändiä johti Ari Ismälä ja solisteina olivat Erkki Liikanen, Matti Volotinen (vibrafoni) sekä Kristiina Lanki, joka myös juonsi konsertin "Kotkalaisen mukavaan tyyliin", kuten Heikki Kauppinen asian kauniisti ilmaisi <3.

Perinteiset koululaulut yhteislauluna

La 1.10.2022 klo 13-14

Kotkan pääkirjaston 2. kerros - Stage-lavalla.

Perinteiset koululaulut kajahtivat komeasti upean pianistin Esa Ylösen säestyksellä. Laulattamassa oli seuran väkeä Kristiina Langin johdolla.

Vivan lauluristeily

La 30.7.2022

Täysi laidallinen laulajia täytti jälleen kerran Vivanin kannen ja iloinen laulu raikui Anton Laamasen johdolla. Säestämässä oli Kalle Kurvinen.

Kipparina Seppo Vanhanen, joka oli valittu vuoden 2022 Meripäivä neuvokseksi. Olimme siis jälleen turvallisissa käsissä purjehtiessamme Kotkan edustalla.

Yhteislauluja Meripäivillä

Pe 29.7.2022 laulattamassa Kristiina Lanki, säestämässä Mika Huusari

To 28.7.2022 laulattamassa Kari Arffman, säestämsässä Mika Huusari

Sapokan vesipuistokonsertti

Ke 27.7.2022

Solisteina Erkki Liikanen, Jarkko Puro ja Kristiina Lanki

Orkesterissa Ari Ismälä, Mika Huusari, Marko Kuusela ja Harri Heininen.

Sääntömääräinen kevätkokous 7.5.2022

Ravintola Wanhassa Fiskarissa