12.12.2020 Syyskokous Ravintola Wanhassa Fiskarissa.

Kokouksessa päätettiin yksimielisesti muuttaa yhdistyksen nimeksi Juha Vainio -seura ry.

Yhdistyksen sääntömääräiseen kokoukseen oli ensimmäistä kertaa mahdollisuus osallistua myös etänä.

27.6.2020 Kevätkokous Ravintola Vanhassa Fiskarissa

Kevätkokous piti alunperin olla toukokuussa, mutta koronan vuoksi sen ajankohtaa jouduttiin siirtämään.

17.6.2020 Kotkan kesäkeikat 1

Koronasta johtuen Sapokan Vesipuistokonsertit peruttiin koko kesältä ja tilalle Kotkan kulttuuripalvelut järjesti nauhoitetut konserttitaltioinnit. Ensimmäinen taltiointi tehtiin yhteistyössä lauluseuran kanssa. Orkesterissa soittivat Ari Ismälä, Visa Haarala, Mika Huusari, Harri Heininen ja Marko Kuusela. Solisteina Erkki Liikanen ja Kristiina Lanki.

Kuvassa: Ari Ismälä (piano/orkesterin johto/sovitukset), Visa Haarala (puhaltimet), Erkki Liikanen (laulu), Kristiina Lanki (laulu/juonto), Mika Huusari (haitari), Harri Heininen (rummut) ja Marko Kuusela (basso). Nauhoituspäivä 10.6.2020.

18.5.2020 Kymen-Sanomien linkki

15.2.2020 Ystavänkonsertti Kairossa

Esiintyjänä Martti Peipon johtama Jump’n Blues Society Lahdesta. Orkesteri soitti oman aikansa fuusiomusiikkia, jossa yhdistyivät swing, blues, bebop, boogie woogie ja gospel.

Meno oli niin mainiota, että tanssilattiakin täyttyi tanssijoista ensimmäisen kerran Ystävänkonserttien historiassa.

Tanssilattia täyttyi heti innokkaista tanssijoista.
ORKESTERI Mikko Tuomikoski - voc, Timo Hiipakka - tpt, Martti Peippo - ten sax, Vesa Lehtinen - tbn, Mikko Kotinurmi - bar sax, Timo Koskelainen - pno, Juha Johansson - gtr, Jussi Seppälä - bass, Riku Heino - dms.

10.-11.1.2020 Hallituksen seminaari Tallinnassa

Lauluseuran hallitus pohtimassa ja visioimassa seuran tulevaisuutta toiminnantarkasta Antti Valtavaaran johdolla.

Hallitus ideoi mm. uutta nimeä seuralle, nettisivujen uusimista ja uutta jäsenrekisteriä. Jotain suurempaa vuotuista palkintoa/avustusta liittyen sanoittamiseen tai yleensä musiikin / laulujen tekoon. Saas nähdä toteutuvatko nämä ideat.