5.12.2018 Pikkujouout VPK:lla

18.11.2018 Syyskokous

Lauluseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin Merikeskus Vellamossa. Osallistujille tarjottiin samalla pääsy Vellamoon ja varsinkin viehättävään, Kotka-aiheiseen Tuulten kaupunki -näyttelyyn

17.11.2018 Yhdessä teatterissa:

Ari-Pekka Lahti: Junnu – Sydämeni tänne jää.

Ohjaus Miko Jaakkola.

Musiikin sovitus Ari Ismälä. Lavastus ja pukusuunnittelu Lucie Kuropatová.

Rooleissa Osku Haavisto, Lise Holmberg, Kari Kukkonen, Antti Leskinen, Miia Maaranen, Juho Markkanen, Ella Mustajärvi, Jarkko Sarjanen ja Miikka Tuominen. Bändissä Ari Ismälä, Harri Heininen, Mika Huusari, Vesa Kuitunen, Jonas Mäki ja Wiljami Salminen.

Ensi-ilta Kotkan kaupunginteatterissa 10.11.

10.11.2018 Erkki Liikasen kirjanjulkaisutilaisuus Ravintola Kairossa

27.-28.7.2018 Lauluristeily Vivanilla

Perjantaina 27.7 ja lauantaina 28.7 risteiltiin jälleen Vivanilla yhteislaulujen merkeissä.

Molemmat risteilyt olivat täynnä iloista ja laulavaista väkeä. Aurinko helli risteilijöitä ja lempeä merituuli tarjosi viilennystä lähes hellelukemiin yltäneessä lämpötilassa. Laulattamassa olivat Kristiina Lanki ja Kari Arffman. Säestyksestä vastasi, kukapa muu kuin Mika Huusari.

26.7.2018 Meripäiväparaati

Lauluseura osallistui poikkeuksellisesti Meripäivien avajaisparaatiin. Olihan kyseessä Junnun juhlavuosi.

Paraatissa nähtiin joukko Junnun lauluiksi pukeutuneita hahmoja. Salakuljettaja Laitinen, Entiset Merimiehet, Matkarakastaja, Regina Rento, Lyyli Leväperä, Panaman Konsuli, Aikaan sinikellojen, Yksinäinen Saarnipuu ja Vanhoja poikia viiksekkäitä.

Matkalla laulettiin kertosäkeistöjä mm. Vanhoja poikia viiksekkäitä, Matkalla pohjoiseen, Albatrossi, Kotkan poikii - kappaleista.

25.7.2018 Vesipuistokonsertti

Keskiviikkoiltana Sapokan Vesipuistokonsertissa esiintyivät huippuorkesterin, Ismälä - Heininen - Huusari - Kuusela, säestyksellä Aapo Tenhola, Timo Lahtimo, Hanne-Irmeli Tentke ja Ladyt Lavalla (Ahola -Heimonen - Porkka).

Juontajana tuttuun tapaan Kristiina Lanki.

25.7.2018 ALBATROSSI - JUHA VAINIO GOLF OPEN

Keskiviikkona 25.7 järjestettiin toistamiseen Albatrossi - Juha Vainio golf open Mussalon golfkentällä.

85 kilpailijaa kisasivat helteisessä säässä ja voittajaksi selvisi Risto Pöyhönen.

Avajaistahdit soitti Huusari - Kauppinen - Siikasaari - Ollikainen -orkesteri. Miksa viihdytti pelaajia haitarineen vielä viheriöillä. Kääntöpaikalla eli makkaranpaistopisteellä musisoi Duo Pekka Mutikainen.

5.6.2018 Ravintola Wanhassa Fiskarissa Junnun lauluseuran vieraana Hyvien ystävien viinikerho Tampereelta

Heikki Kauppinen tarinoi ja Kristiina Lanki laulatti yhteislauluja.

Paikalle tuli myös yllätyshaitaristina Mika Huusari meitä viihdytämään.

Ruoka oli maukasta ja keskustelu vilkasta.

4.5.2018 Junnu 80 juhlakonsertti

Tunnelma oli katossa, kun lauluseura juhli Junnun 80 juhlatunnelmissa Kairossa. Solisteina olivat Erkki Liikanen, Elina Hjelt, Teemu Seppälä, Kari Arffman ja Kristiina Lanki, joka myös juonsi konsertin. Orkesterissa soittivat Harri Heininen (rummut), Erkki Siikasaari (basso), Mika Huusari (harmonikka) ja Heikki Kauppinen (klarinetti). Heikki kunnostautui myös laululajana esittäen keisarikunnan tunnetuksi tekemän Miettinen ja Nortamaa -kappaleen.

11.2.2018 Ystävänpäiväkonsertti

Ystävänpäiväkonsertti veti taas tuttuun tapaan Kairon täyteen jazzin ystäviä, kun soittamassa oli Antti Sarpila kvartetti