5.12. Pikkujoulut

Juhlavuoden pikkujoulut vietettiin tavan mukaan Vepskillä.

Tällä kertaa oli glögin, puuron, kahvin ja torttujen lisäksi tarjolla myös kuohuvaa, juhlan kunniaksi tottakai. Pikkujouluihin oli myös poikkeuksellisesti vapaa pääsy.

Ohjelmaa ja leikkejä oli tarjolla runsaasti ja orkesteri (Mika Huusari, Marko Kuusela, Jussi Ollikainen ja Heikki Kauppinen) tahditti tanssit.

Menossa perinteinen tonttuleikki

23.11. Syyskokous Ravintola Wanhan Fiskarin kabinetissa

2.11. Juhlakonsertti - Junnun lauluseura 25 vuotta

Kulttuuritalo Kymisuussa juhlittiin musiikin voimin seuran kunniakasta 25 vuoden ikää.

Solisteina lauloivat Erkki Liikanen, Marita Taavitsainen, Roope Palmu ja Likat lavalla (Johanna Heimonen, Riikka Pelo, Marja Porkka)

Ari Ismälä oli tehnyt hienot orkesterisovitukset, joista salintäysi yleisö nautti silminnähden. Orkesterissa soittivat Ari Ismälä (kapellimestari, piano), Mika Huusari (haitari), Harri Heininen (rummut), Marko Kuusela (basso), Vesa Kuitunen (saksofoni) ja Jussi Järvinen (trumpetti)

Juonnoista sekä yhdestä solistilaulusta vastasi puheenjohtaja Kristiina Lanki.

5.10. Juhlaluento Ravintola Kairossa

Puhujana tunnettu radio- ja TV-toimittaja Pekka Laine. Esitelmän aiheena oli Juha Vainio: valoa kansalle!

”Juha Vainio oli opettaja, myös kirjoittaessaan lauluja. Saman voin sanoa muistakin laululyriikan mestareistamme. Junnu, Reino Helismaa, Vexi Salmi, Saukki ja kaltaisensa raskaansarjan nikkarit ovat paitsi hauskuuttajia myös salaviisaita kansankynttilöitä. Juha Vainion elämäntyössä soi valtava sydämen sivistys. Hänen lauluihinsa kätkeytyvä tematiikka, ajatuksen viilto, yleissivistys, tuntuma erilaisiin elämänalueisiin ja kielen eri vivahteiden taju saapään pyörälle. Junnun lauluissa soi syväterävä näkemys ja oivallus maailmasta. Juha Vainio on opettanut suomalaisia, kenties tehnyt meistä piirun verran viisaampia.”

26.7. ja 27.7.2019 Vivanin lauluristeilyt

Tuttuun tapaan laulettiin yhteislauluja Vivanilla Meripäivien aurinkoisessa säässä.

Säestäjänä oli vaihteeksi Kalle Kurvinen.

Laulattajina tuttuun tapaan Kari Arffman ja Kristiina Lanki.

25.-26.7.2019 Yleisessä saunassa -konsertti

Kari Arffman ja Kristiina Lanki vierailivat Yleisessä saunassa -konsertissa lauluseuran juhlavuoden kunniaksi.

Varsinaiset solistit konsertissa olivat Danny, Jukka-Poika ja Suvi Teräsniska. Loistava Kalle Torniaisen orkesteri säesti.

Juontajana hääri Otto Kanerva.

24.7.2019 Suuri Yhteislaulutilaisuus Sapokassa

Laulattamassa: Erkki Liikanen ja Kristiina Lanki

Orkesteri: AriIsmälä (piano), Mika Huusari (haitari), Marko Kuusela (basso) ja Harri Heininen (rummut)

25.5.2019 Kevätkokous

Kahvila Teelusikassa hyväksyttiin vuoden 2018 tilinpäätös ja toimintakertomus sekä myönnettiin vastuuvapaus hallitukselle.

Nautimme myös maukkaat vohvelikahvit iloisissa tunnelmissa.

15.2.2019 Junnu Love Kairossa

Kairon Ystävänkonsertti järjestettiin tänä keväänä 15.2.2019 seuran omin voimin rakkauslauluteemalla. Tunnelma oli katossa ja yleisö toivoi lisää vastaavanlaisia konsertteja. Esiintyjinä olivat Eki Liikanen, Kari Arffman ja Kristiina Lanki.

Orkesterissa soittivat Hate Heininen, Mika Huusari, Vekku Kuitunen ja Erkki Siikasaari. Äänentoistosta vastasi Kai Vuorela.