27.11.2021 Syyskokous ja Pikkujoulut

Ravintola Wanhassa Fiskarissa vietettiin mukava iltapäivä ensin syyskokouksen merkeissä ja sitten juhlittiin pikkujouluja.

Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2022 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä juotiin joulumieltä tuovat glögit. Kokouksen puheenjohtajana toimi Terho Koistinen.

Katariina-salissa syötiin todella maukkaat joulumenut ja laulettiin yhteislauluja. Alkuillasta meitä viihdytti Mika Huusari haitareineen.

17.10.2021 Albatrossi-messu

Kotka-Kymin seurakunnan kanssa yhteistyössä järjestetty Albatrossi-messu keräsi mukavasti kuulijoita ja laulajia Kotkan kirkkoon.

Pappeina toimivat Maarit Alhosaari ja Hannu Marttila. Ulla-Maija Sievinen haastatteli Markku Vainiota ja musiikista vastasi New Spirit -orkesteri (Jarmo Kaijansinkko, Mika Huusari, Marko Kuusela, Jallu Sundelin ja Josa Mäki). Esilaulajina toimivat Anton Laamanen ja Kristiina Lanki. Raamatun tekstin luki Tauno Telaranta.

28.7.2021 Sapokan vesipuistokonsertti

Orkesteri: Ari Ismälä, Harri Heininen, Marko Kuusela, Mika Huusari ja Visa Haarala

Solistit: Visa Haarala, Hanne-Irmeli Tentke, Anton Laamanen ja Kristiina Lanki

24.7.2021 Yhteislaulutilaisuus lauantaina Kotkan torilla

Kotkan kaupungin kulttuuri- ja tapahtumapalveluiden kanssa yhteistyössä toteutettu kesäkonsertti.

Laulattamassa Anton Laamanen ja Kristiina Lanki. Säestyksestä vastasi Mika Huusari.

8.5.2021 Kevätkokous

Juha Vainio -seuran ensimmäinen virallinen kokous Ravintola Vanhassa Fiskarissa