2001 - 2005

2005

12.11. Isänpäiväkonsertti Ruokolahti Sving Quintet ja Erkki Liikanen, Ravintola Kairossa.

2.11. Kielletyt levyt, Jake Nyman, Ravintola Kairossa

27.7. Sapokan Puistokonsertti

Lehmän lauluristeily

7.5. Viihdekonsertti Kotkan Konserttitalolla, Erik Lindström, Laura Voutilainen ja JASO Big Band, juontajana Raimo Häyrinen

12.2 Ystävänpäiväkonsertti Ravintola Kairossa Erik Lindström Dream Team esiintyi

13.11. Junnun Lauluseuran 10-vuotisjuhlakonsertti, Kotkan Konserttitalolla

Juhlavuoden päätapahtuma oli Suuri Viihdekonsertti Isänpäivän aattona. Konsertissa esiintyivät Eino Grön, Erkki Liikanen, Reijo Tani, Kristiina Lanki ja JaZZet–yhtye ja Hyvän Tuulen Laulajat, musiikin johto Kalevi Ukkola.

21.7. Sapokan Puistokonsertti

6.3. Ystävän laulu-konsertti,V-M Loirin konsertti Ravintola Kairossa

13.2. Ystävänpäiväkonsertti Kairossa Erik Lindström orekestereineen

2003

10.5. Suuri viihdekonsertti äitienpäivän aattona, Konserttitalolla. Esiintyjinä olivat Erik Lindström, Erkki Liikanen, Jukka Ojala sekä kotkalaisia taiteilijoita. Orkesteria johti Kalevi Ukkola.

Sapokan Puistokonsertti

Lehmän lauluristeily

14.02. Ensimmäinen Ystävänpäiväkonsertti Ravintola Kairossa, Erik Lindström ja Dream Team

2002

Sellaista Elämä On-seminaari ravintola Kairossa, yhteistyössä Kesäyliopiston ja Kotka Jazz:in kanssa.

Sapokan Puistokonsertti, heinäkuussa

2001

Reijo Tanin 70-vuotissyntymäpäivän kunniaksi järjestetyt Tanssit Työskillä joulukuussa. Tilaisuudessa esiintyi joukko kotkalaisia taiteilijoita.

24.7. Sapokan Puistokonsertti, heinäkuussa

Lehmän lauluristeily, heinäkuussa

13.11.2004 Junnun Lauluseuran 10-vuotisjuhlakonsertin jatkot Laulumiestentalolla. Eino Grön, Kristiina Lanki ja kapellimestari Kalevi Ukkola
27.7.2005 Sapokan vesipuistokonsertti