Menneet tapahtumat

Junnun Lauluseura on järjestänyt kuluneiden vuosien aikana mm:

o   Toritapahtumia

o   Yhteislaulutilaisuuksia

o   Ensimmäisenä toimintavuonna (1995) järjestettiin useita yhteislauluiltoja kotkalaisissa pubeissa ja Kotkan torilla sekä suorat lähetykset kahdesta yhteislauluillasta radio Albatrossiin (Esa Honkanen).

o   Laulukisailut ravintolalaiva "Rellussa"

o   Kannustus-stipendejä nuorille muusikoille, laulajille ja musiikin opiskelijoille

o   Jäsentilaisuuksia, matkat, esitelmät, teemaillat

KOTKAN KESÄKEIKAT 17.6.2020 Koronasta johtuen Sapokan Vesipuistokonsertit peruttiin koko kesältä ja tilalle Kotkan kulttuuripalvelut järjesti nauhoitetut konserttitaltioinnit. Ensimmäinen taltiointi tehtiin yhteistyössä lauluseuran kanssa. Orkesterissa soittivat Ari Ismälä, Visa Haarala, Mika Huusari, Harri Heininen ja Marko Kuusela. Solisteina Erkki Liikanen ja Kristiina Lanki.

Videoita vuosien varrelta

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.