2023

Yhdistyksemme sääntömääräinen syyskokous pidetiin 9.12.2023 Ravintola Wanhassa Fiskarissa.

Pikkujoulut 8.12.2023

Kolmen yhdistyksen (Kotka-seuran, Vellamon ystävien ja Juha Vainio -seuran) yhteiset pikkujoulut vietetiin VPK:n talolla.

Tarjolla oli glögiä, joulupuuroa sekä tietenkin torttukahvit.

Ohjelmaakin oli ja lopuksi tanssittiin.

Ilta Satamassa 26.8.2023

Kotka-seura järjesti ilta Satamassa -tapahtuman Kantasatamassa Vivanin edustalla. Juha Vainio -seura oli yhteistyökumppanina järjestelyissä ja Kristiina kävi Mika Huusarin säestyksellä laulelemassa merellisiä lauluja tuulisella redillä.

Vuoden 2022 sanoituspalkinnon voitti Lyyti kappaleellaan Ennätyshelteet.

Esiraadin valitsemista finalisteista (Laura Airaksinen: Elossa,

Aleksanteri Hakaniemi: Mustarastas, Lyyti: Ennätyshelteet) voittajan valitsi vuoden 2022 Juha Vainio -palkinnon voittanut Saara Törmä.

Meripäivillä 2023 ohjelmassamme oli

26.7. ja 27.7. Yhteislaulua Kotka-lavalla. Laulattamassa molempina päivinä oli Kristiina Lanki ja säestämässä Mika Huusari.

Lauantaina 29.7. lauluristeiltiin Vivanilla. Esilaulajana toimi Anton Laamanen ja säestyksestä vastasi Kalle Kurvinen

25.7.2023 Sapokan Vesipuistokonsertin uusi päivä oli tiistai, jolloin juhlittiin Meripäiväetkoja.

Esiintyjät Kari Vuorela, Marko Kuusela, Kristiina Lanki, Mika Huusari, Noora Kiili, Kai Vuorela ja Marika Huomolin

4.5.2023 Kotka järjesti paikallisille yhdistyksille tapahtuman Kotkan torilla. Mekin olimme mukana. Seuramme toiminnasta olivat kertomassa Raimo Laakso, Hanne-Irmeli Tentke ja Raakel Rousku