1995 - 2020

12.7. Sapokan Puistokonsertti

9.11. järjestettiin Warsinainen Taiteilijajuhla yhdessä Kyminlinnan-Kotkan Lions-klubin kanssa. Konsertti oli Pertti Metsärinteen, Reijo Tanin ja Heikki Kauppisen 155-vuotistaiteilijajuhla.

9.5 Äitienpäiväkonsertti, Kyminsuu Karhula

Heinäkuussa risteiltiin perinnelaivoilla Vivanilla ja Inga-Lillilla Tallinnaan Laulujuhlille.

23.6. Sapokan Puistokonsertti

Junnun valokuvanäyttely, Kotkan Konserttitalolla

Kulttuuriristeily, kotkalaisten kulttuurijärjestöjen yhteinen risteily Kristiina Brahella Lappeenranta-Viipuri-Kotka joulukuussa.

1998

10.5. Juha Vainion 60 v-juhlakonsertti Konserttitalossa. Konsertin pääesiintyjät olivat Eino Grön ja Jukka Ojala

Vivan risteily, kesäkuussa

Junnun valokuvanäyttely ”Kotkan poikii…”

* huhtikuussa Karhuvuoren kirjastossa

* toukokuussa Kotkan kirjastossa

Sapokan Puistokonsertti, heinäkuussa.

1997

15.3 Junnun Consut, Kotkan Lyseolla Lauluseura yhdessä Kotkan Lyseon Senioreiden kanssa

Vivan risteily, kesäkuussa

Sapokan Puistokonsertti, kesäkuussa

Lehmän rukouslauantai lauluristeily, heinäkuussa

18.11. Junnun konsertti Konserttitalossa, esiintyjinä Kotkan Kaupunginorkesteri, Marita Taavitsainen, Erkki Liikanen ja Aarno Raninen.

1996

30-31.3. Kippis-laulukilpailu, jonka voitti Timo Mäenpää kappaleella Yläkerran Nestorin malja.

Juha Vainion valokuvanäyttely ”Kotkan poikii…” maaliskuussa, Konserttitalon galleriassa

19.6. Lauluseuralla oli ensimmäistä kertaa esiintymisvuoro Sapokan Vesipuistokonsertissa.

6.7. Lehmän Lauluristeily, Rukouslauantai Lehmässä.

1995

15.7. järjestettiin ensimmäinen Lehmän ”rukouslauantain” lauluristeily, josta on sittemmin tullut Lauluseuran perinteinen kesätapahtuma.